Retourneren

Retourvoorwaarden

Toch niet blij met je aankoop? Dan kun je dit binnen 14 dagen, na ontvangst van je product, bij ons melden. Hierna krijg je nog eens 14 dagen de tijd om je product terug te sturen. Graag wel in originele staat en verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk). Dus bekijk het product gerust zoals je in de winkel zou doen. Voorbeeld: haal een jas of t-shirt voorzichtig uit de verpakking en bekijk hem van alle kanten, trek hem even aan en voel of hij ‘lekker zit’ en kijk of hij je staat, maar ga er geen uur in rondlopen.

Retourzendingen worden niet geaccepteerd indien:

• het artikel is gewassen en/of gedragen 

• je de voorgeschreven gebruiksinstructies van het artikel niet hebt opgevolgd 

• aangehechte labels verwijderd zijn

• het artikel is beschadigd

• het artikel te laat bij ons binnenkomt 

Conform onze voorwaarden kan je verder geen oorbellen en gepersonaliseerde sieraden retourneren.

Kosten voor het retourneren

Kosten voor retour zenden zijn voor eigen rekening.

Terugbetaling

Wij betalen de waarde van de geretourneerde artikelen retour zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd. Als je alle artikelen terugstuurt betalen we ook de verzendkosten retour. 

We storten het te vergoeden bedrag op dezelfde manier terug zoals je de bestelling hebt afgerekend. Dit zal ongeveer na 2 werkdagen zijn dat we je retour hebben verwerkt.

Instructies retourneren

Stuur de artikelen compleet (incl. alle accessoires behorende bij het artikel) en, indien redelijkerwijs mogelijk, in originele, onbeschadigde verpakking en een volledig ingevuld retourformulier retour.

Handige tips

Om je retour zo snel mogelijk te verwerken is het handig om de volgende tips op te volgen.

• Zorg ervoor dat het artikel goed ingepakt is zodat deze niet kan beschadigen door transport.

• Gebruik bij voorkeur dezelfde verpakkingsmaterialen waarin wij het product naar u hebben verstuurd.

• Plak in geen geval stickers op de productverpakking.

• Schrijf in geen geval op de productverpakking.

Brievenbus pakketje

Wij raden je aan om altijd met Track and Trace te versturen. Maak bij op de PostNl of DHL site een verzendlabel aan. Breng het pakket naar het afgifte punt. Daar ontvang je een kenmerk (barcode) als bewijs waarmee je aan kunt tonen dat het pakketje is terug gestuurd. Bewaar deze code goed. 

Groter pakket

Wij hebben een samenwerking met Returnista waardoor je op je retourkosten kan besparen. Als je je pakket retourneert via een DHL of UPS servicepunt betaal je slechts 5,50 euro. Hier vindt je de DHL en UPS ophaalpunten.

Ga je voor gemak? laat dan je pakket thuis bij je ophalen voor 6,50 euro. Zorg wel dat je echt thuis bent anders worden er extra kosten gerekend.

Meld via de link je pakket aan bij Returnista: RETURNISTA

Afhandeling van de retourzending

Zodra het retour gestuurde artikel bij ons is verwerkt, ontvang je hierover automatisch bericht. Wij streven ernaar om je retour binnen 2 werkdagen na ontvangst van het pakket af te handelen.

Formulier